Compara produse:

Termenii si conditiile de returnare

Conform Ordonanței de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: 'Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.'

NOTĂ:

Atenție: comanda trebuie finalizată de la distanță / achitată deja, ca să puteți beneficia de dreptul de retur în 14 zile calendaristice!

Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

La achizițiile prin magazinul online www.rohnson.ro, dacă, din orice motiv, nu ești 100% mulțumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să îl returnezi în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ți-a fost livrat de către curier. Simplu și fără bătăi de cap.

Produsele pot fi returnate numai pe baza completării online a documentului numit formularul de retur.

Înainte de completarea formularului și trimiterea produselor, te rugăm să citești cu atenție condițiile POLITICII DE RETUR de mai jos.


POLITICA DE RETUR:

  1. Politica de retur prezentată mai jos se referă exclusiv la produsele comandate online și livrate prin curier. 
  2. Este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original. Acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare, care nu au toate accesoriile și etichetele intacte și nici cele care nu sunt prezentate împreună cu toate documentele care le-au însoțit: factura (se va prezenta în copie), chitanța de la curier (se va prezenta în copie), certificat de garanție, manual de utilizare (dacă există). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, urme de folosire sau intervenții neautorizate, astfel încât obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea inițială prin reparare și scăderea contravalorii. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă lovituri, ciobiri, zgârieturi sau alte deficiențe de natură externă nesemnalate ca fiind defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului în scris împreună cu poze la adresa de email office.rohnson@vassilias.ro.
  3. Dreptul de retur se pierde și dacă produsul a fost întreținut defectuos sau a suferit intervenția unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau dacă produsul a fost folosit în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea în condiții extreme, de concurs etc). NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
  4. În cazul în care una sau mai multe componente ale produsului prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri sau alte deficiențe de natură externă, SC Vassilias SRL își rezervă dreptul în condițiile legii de a accepta returul cu scăderea contravalorii respectivelor componente.
  5. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate inițial de către client, inclusiv în cazul neacceptării returului sau a înlocuirii produsului.
  6.  În cazul în care returul îndeplinește condițiile, îți vom returna banii în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit cu cardul. Banii vor fi vizibili în contul său pe cardul tău în maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata în rate intră în sarcina clientului și vor fi scăzute din valoarea rambursului.